• Login
    View Item 
    •   NWU-IR Home
    • North-West University Journals
    • TD The Journal for Transdisciplinary Research in Southern Africa
    • TD: 2006 Volume 2 No 2
    • View Item
    •   NWU-IR Home
    • North-West University Journals
    • TD The Journal for Transdisciplinary Research in Southern Africa
    • TD: 2006 Volume 2 No 2
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Die benutting van direkte bemarking op ’n geïntegreerde promosiestrategie

    Thumbnail
    View/Open
    transd_v2_n2_a16.pdf (583.5Kb)
    Date
    2006
    Author
    Venter, Fred
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Hedendaagse ondernemings bevind hulself in ’n hoogs kompeterende en dinamiese omgewing. Die onderneming wat egter bo die res gaan uitstyg, is die wat vir hul kliënte omgee en die waarde en voordele van hul produkte en dienste suksesvol onder die aandag van die kliënte bring. Die oorlewing en groei van ondernemings gaan dus afhang van hoe goed hulle in kliënte se behoeftes kan voorsien (Marcus, 2003). Die fokus van hierdie studie is op die aanwending van direkte bemarkingsinstrumente as deel van ’n geïntegreerde bemarkingskommunikasie program te vorm. Die doel van sodanige strategie is om kliëntekontak te optimaliseer en handelsmerk lojaliteit te bevorder. Dit sal nie net die effektiwiteit van die verskillende bemarkingsinstrumente verbeter nie, maar kan ook aan ondernemings ’n substansiële mededingende voordeel bied.
    URI
    http://hdl.handle.net/10394/3897
    Collections
    • TD: 2006 Volume 2 No 2 [25]

    Copyright © North-West University
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of NWU-IR Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisor/SupervisorThesis TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisor/SupervisorThesis Type

    My Account

    LoginRegister

    Copyright © North-West University
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV