dc.contributor.author | Boyce-Tillman, June Barbara | |
dc.date.accessioned | 2016-05-23T13:20:51Z | |
dc.date.available | 2016-05-23T13:20:51Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Boyce-Tillman, J. 2013. Hildegard of Bingen - a woman for our time? Vir die Musiekleier. 33: 34-48, Des. [http://dspace.nwu.ac.za/handle/10394/16025] | en_US |
dc.identifier.issn | 1999-3412 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10394/17432 | |
dc.description.abstract | Hildegard van Bingen (1098-1179) het in Duitsland geleef en is op agtjarige ouderdom toegelaat
tot ’n klooster waar sy meer onderrig ontvang het as ander vroue van die Middeleeue. Sy staan
bekend as een van die eerste vrouekomponiste in Europa en haar intuïsie was haar bron van
inspirasie. Sy het ongeveer 70 liedere in Latyn geskryf waarvoor sy die Gregoriaanse modusse
gebruik het. Hierdie eenstemmige chants is hoofsaaklik gememoriseer. Musieknotasie is eers later
ontwikkel. Daar word vermoed dat ’n welgestelde persoon ’n kundige betaal het om Hildegard se
liedere neer te skryf. Sy het die teks en die musiek gelyktydig geskep en vir haar was die proses
net so belangrik soos die produk. Haar beskouing van die natuur en die teologie was geïntegreerd
– sy het ook medisyne bestudeer. Hedendaagse musikante en terapeute maak van Hildegard se
musiek gebruik om die fisieke, psigologiese en spirituele saam te voeg, want musiek bring die
liggaam en die gees bymekaar. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Die Suider-Afrikaanse Kerkorrelistevereniging | en_US |
dc.title | Hildegard of Bingen - a woman for our time? | en_US |
dc.type | Article | en_US |