• Login
    View Item 
    •   NWU-IR Home
    • North-West University Journals
    • New Contree
    • New Contree: 2007 No 54
    • View Item
    •   NWU-IR Home
    • North-West University Journals
    • New Contree
    • New Contree: 2007 No 54
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Building communities of practice for the continuing professional development of history teachers: insights from the TEMS project.

    Thumbnail
    View/Open
    No_54(2007)_Maistry_SM.pdf (454.6Kb)
    Date
    2007
    Author
    Maistry, Suriamurthee M
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    In 'n tydperk van snelle kurrikulum hervorming, is talle Suid Afrikaanse onderwysers gekonfronteer met die moeilike taak om nuwe kurrikula te ontwikkel en te implementeer. Dit is veral die geval vir Geskiedenis-onderwysers wat as deel van die proses vele uitdagings te bowe moet kom. Terwyl sommige onderwysers kurrikulum hervorming as 'n reuse uitdaging beskou, daag ander die beskouing uit deur die geleentheid aan te gryp vir persoonlike professionele groei. Hierdie artikel is gebaseer op die TEMS onderwyser-ontwikkelingsprojek waarin die argument ten gunste is van 'n praktykbenadering ten opsigte van die volgehoue professionele ontwikkeling van Geskiedenisonderwysers. Die spesifieke eise wat die onderrig van Geskiedenis in 'n post-apartheid Suid-Afrika stel, maak dit noodsaaklik dat 'veilige plekke' geskep word vir Geskiedenisonderwysers waar redevoering rakende die Geskiedenis-kurrikulum kan plaasvind. "Gemeenskappe van praktyk", soos voorgestel deur Wenger, bied 'n bruikbare teoretiese benadering vir 'n volgehoue professionele ontwikkeling in Geskiedenisonderrig, veral in die beperkende mate van ondersteuning vanaf die provinsiale onderwysdepartemente vir Geskiedenisonderwysers.
    URI
    http://hdl.handle.net/10394/5295
    Collections
    • New Contree: 2007 No 54 [8]

    Copyright © North-West University
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of NWU-IR Communities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisor/SupervisorThesis TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsAdvisor/SupervisorThesis Type

    My Account

    LoginRegister

    Copyright © North-West University
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV