dc.contributor.author | Niemczyk, Ewelina Kinga | |
dc.contributor.author | Rossouw, Johannes Petrus | |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T06:17:37Z | |
dc.date.available | 2018-06-05T06:17:37Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Niemczyk, E. & Rossouw, J.P. 2017. Toegang tot navorsingsassistentskappe aan universiteite in die globale noorde en globale suide. Litnet Akademies, 14(3):618-640. [https://www.litnet.co.za/toegang-tot-navorsingsassistentskappe-aan-universiteite-die-globale-noorde-en-globale-suide/] | |
dc.identifier.issn | 1995-5928 | |
dc.identifier.uri | https://www.litnet.co.za/toegang-tot-navorsingsassistentskappe-aan-universiteite-die-globale-noorde-en-globale-suide/ | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10394/27027 | |
dc.description.abstract | Die ontwikkeling van nagraadse studente as navorsers is wêreldwyd ’n belangrike doelwit in die hoëronderwyskonteks. Navorsingsleerruimtes soos navorsingskursusse, navorsingswerkswinkels en navorsingsassistentskappe kweek nagraadse studente as die toekomstige generasie navorsers soos wat hulle teoretiese en metodologiese kennis ontwikkel. Navorsingsassistentskappe bied praktiese geleenthede tot navorsingsopvoeding en die noodsaaklikheid daarvan om bekwame navorsers te ontwikkel word toenemend erken. Tog is daar ’n skaarste aan literatuur wat ondersoek instel na hoe instansies se praktyke en regulasies doktorale studente se toegang tot assistentskappe beïnvloed. Hierdie artikel is gebaseer op die skrywers se professionele ondervinding, informele gesprekke met kollegas, dokumentontledings en ’n omvattende oorsig van internasionale literatuur. Die skrywers ondersoek die praktyke en regulasies by hulle onderskeie universiteite in Kanada en Suid-Afrika, met die fokus op toegang van nagraadse studente tot navorsingsassistentskappe. Bevindinge maak dit duidelik dat soortgelyke uitdagings in albei lande se kontekste bestaan, en dat dit aangespreek moet word om gelyke en billike toegang te bevorder. ’n Meer inklusiewe benadering tot navorsingsassistentskappe kan lei tot ’n toename in die getal vaardige jong navorsers wat die vermoë het om tot die instelling se navorsingskapasiteit by te dra. | |
dc.language.iso | other | |
dc.publisher | LitNet | |
dc.subject | Novice researchers | |
dc.subject | postgraduate students | |
dc.subject | research assistantships | |
dc.subject | research education | |
dc.subject | research training | |
dc.title | Toegang tot navorsingsassistentskappe aan universiteite in die globale noorde en globale suide | |
dc.type | Article | |
dc.contributor.researchID | 28734688 - Niemczyk, Ewelina Kinga | |
dc.contributor.researchID | 11803673 - Rossouw, Johannes Petrus | |