Nuwe beskouinge oor die opvoedbaarheid van en die invloed van leer op die kind en die betekenis daarvan vir opvoeding en onderwys
dc.contributor.author | De Wet, Johannes Jacob | |
dc.date.accessioned | 2016-06-10T07:34:39Z | |
dc.date.available | 2016-06-10T07:34:39Z | |
dc.date.issued | 1976 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10394/17713 | |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Potchefstroom : PU vir CHO | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Wetenskaplike bydraes van die PU vir CHO. Reeks H, Inougurele redes ; no. 5; | |
dc.subject | Voorskoolse kinders | en_US |
dc.subject | Onderwys | en_US |
dc.subject | Opvoedkundige psigologie | en_US |
dc.subject | Onderwysversnelling | en_US |
dc.title | Nuwe beskouinge oor die opvoedbaarheid van en die invloed van leer op die kind en die betekenis daarvan vir opvoeding en onderwys | en_US |
dc.type | Other | en_US |